D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Kaip užsisakyti prekes iš „Double Deal“?

Prekes galite užsisakyti tiesiogiai mūsų internetinėje parduotuvėje. Tiesiog išsirinkite norimas prekes, įdėkite jas į krepšelį ir užpildykite reikiamus duomenis atsiskaitymui bei pristatymui. Gavus užsakymą, jį apdorosime ir informuosime jus el. paštu apie tolesnius veiksmus.

Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?

Taip, jei jūsų užsakymas dar nėra išsiųstas, galite jį atšaukti arba pakeisti susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba telefonu. Jei užsakymas jau
išsiųstas, pakeitimai nebegalimi, tačiau turite teisę grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų.

Kiek laiko trunka pristatymas?

Pristatymo laikas priklauso nuo prekės bei jūsų pasirinkto pristatymo būdo ir regiono. Vidutiniškai pristatymas Lietuvoje užtrunka nuo 2 iki 5 darbo dienų, jei prekę turime sandėlyje (tą galite matyti paspaudę ant norimos prekės). Jeigu sandėlyje prekės neturime, siuntimas gali šiek tiek užtrukti, tačiau prekė bus pristatyta iki 30 d.d. Tarptautiniai užsakymai gali trukti ilgiau. Konkrečią pristatymo trukmę matysite užsakymo metu.

Kokia yra prekių grąžinimo tvarka?

Jei gavote prekę, kuri neatitinka jūsų lūkesčių, galite ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo datos. Prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje ir su visais priedais. Grąžinti reikia abi prekes, kurias gavote. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, ir jie suteiks jums visas reikalingas instrukcijas.

Ar galima grąžinti akcijines prekes?

Taip, mūsų grąžinimo politika taikoma ir akcijinėms prekėms, įskaitant 2 už 1 pasiūlymus. Svarbu, kad prekės būtų nenaudotos ir originalioje pakuotėje. Jei akcija buvo taikoma tam tikram rinkiniui, reikia grąžinti visą komplektą.

Kokie yra atsiskaitymo būdai?

„Double Deal“ parduotuvėje galite atsiskaityti keliais būdais: bankiniu pavedimu, kreditine arba debetine kortele, taip pat naudojant populiarias el. mokėjimo platformas. Užsakymo metu matysite visus galimus mokėjimo būdus.

Kaip gauti informaciją apie naujus pasiūlymus ir akcijas?

Prisijunkite prie mūsų naujienlaiškio ir gaukite naujausią informaciją apie specialius pasiūlymus, naujas prekes ir išskirtines akcijas tiesiai į savo el. pašto dėžutę. Taip pat galite sekti mus socialiniuose tinkluose, kad nepraleistumėte jokių naujienų.

Ką daryti, jei gavau nekokybišką ar sugadintą prekę?

Jei gavote brokuotą ar sugadintą prekę, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Mes išanalizuosime situaciją ir jums pasiūlysime pakeitimą arba kompensaciją. Visus reikiamus dokumentus ir nuotraukas pateikite el. paštu.

Ar „Double Deal“ siūlo dovanų kuponus?

Taip, mes siūlome dovanų kuponus, kurie yra puiki dovana jūsų artimiesiems ar draugams. Dovanų kuponus galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje ir juos panaudoti bet kuriai prekei.

Kaip su jumis susisiekti?

Jei turite klausimų ar reikia pagalbos, visada galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu [email protected] arba socialiniuose tinkluose – Facebook bei Instagram. Mes pasiruošę padėti!